live chat service
Nieuws

Live chat service ook na sluitingstijd

Steeds meer mensen hebben weinig tijd om overdag te shoppen. Het is daarom al heel handig dat zij dat online kunnen doen. Het enige nadeel hiervan kan zijn dat je geen hulp krijgt als je met een vraag zit. In de winkel kun je altijd gewoon even vragen hoe dingen zitten. Met de live chat service waar je gebruik van kunt maken voor je website kun je daar verandering in brengen. Zelfs buiten je openingstijden worden potentiële klanten op de website goed geholpen. Alle vragen kunnen met behulp van een live chat service 23 uur per dag beantwoordt worden. Wat de voordelen van een live chat service zijn en waarom ook jij er aan moet beginnen, lees je in deze blog.

Live chat service biedt inzicht

Door een chat op je website in te schakelen kun je er achter komen met welke vragen de bezoekers van je website zitten. Alle gevoerde gesprekken kun je achteraf inzien. Verbetering op je website kunnen zo makkelijk worden doorgevoerd, want je weet meteen wat er onduidelijk is. Worden er veel vragen over hetzelfde onderwerp gesteld? Probeer dit dan iets duidelijker toe te lichten op de website. Je kunt met het inschakelen van een chat op de website je content verbeteren.

Meer conversie met een live chat service

De live chat service kan er voor zorgen dat je meer conversie kunt realiseren. Je kunt alle bezoekers van je website die door onduidelijkheid de website zouden verlaten overhalen. Als er dingen onduidelijk zijn dan kan iemand al snel opgeven en ergens anders verder zoeken. Mensen vinden het fijn als ze geholpen kunnen worden en onduidelijkheden weggenomen worden. Het wordt door de live chat service dan ook makkelijker voor potentiële klanten om over te gaan tot kopen. Wil je meer gaan verkopen, kies dan voor een live chat service op je webshop.

Klanten zijn snel tevreden

Als je in een winkel goed geholpen wordt, is de kans dat je daadwerkelijk iets gaat kopen groter. Datzelfde geldt voor de mensen die jouw website bezoeken. Op het moment dat er iemand is die ze online kan helpen, (zelfs later op de avond) vinden ze dat goede service. Tevreden mensen delen hun ervaring ook graag met anderen in hun omgeving. Door het inschakelen van een live chat service verbeter je als het ware je gehele website. Wil jij meer verkopen, tevreden klanten en inzicht op je website? Ga dan ook voor een live chat service!

Laat een antwoord achter